אנו באופטימל סוכנות לביטוח מתחייבים להעניק למקבלי השירות את השירות המקצועי הטוב ביותר, ביעילות, בהגינות ובמהירות, ולנהוג כלפיהם ביחס של כבוד, הערכה ואמינות.
עקרונות השירות
- כבוד והגינות – נטפל בכל לקוח בהתייחסות שוויונית, מכבדת ואדיבה; נשמור על פרטיותו בהתאם לדין ולנהלים.
- מקצועיות – נעדכן את הלקוחות לגבי דרכי התקשרות, ימי ושעות קבלת הקהל שלנו
- שקיפות וזמינות – נספק מענה מסודר וברור לפי העדפת הלקוח (טלפון/אימייל/פגישה), עם הסבר מנומק במידת האפשר.
זמני תגובה
- מענה ראשוני לפנייה – תוך 2 ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה
- תיאום פגישה או שיחה – תוך 7 ימי עסקים מבקשת הלקוח
- העברת אישור או בקשה לגוף מוסדי – תוך 7 ימי עסקים
- מסירת מסמכים ללקוח (כולל לקוח לשעבר) – תוך 3 ימי עסקים מרגע הבקשה.
- פניות שירות בנושאים פנסיוניים (כמו שינוי מצב עובד/שכר/הפקדות) – מידע ללקוח תוך 7 ימי עסקים; במידת הצורך, ייזום פניית שירות.
עמידה בהסכמות שכר טרחה
כשיגבה שירות שאינו כלול ברישיון הסוכנות, תינתן ללקוח הודעה מראש ובכתב על גובה שכר הטרחה וסוגיו; השירות יינתן רק לאחר אישורו.
משוב ושיפור
לקוחותינו מוזמנים להעביר משוב – שיבחן לעומק על-ידי הסוכנות. הנהלת הסוכנות תתייחס למשובים ברצינות ולמיצוי הלמידה מהם כחלק מהתחייבותינו לשיפור מתמיד.
פרטי התקשרות
- טלפון: 077-8996980
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- כתובת: לח"י 2, ראשון לציון
- שעות פעילות: א'-ה' 08:30-16:30
חברות ביטוח עיקריות
הראל, מנורה, כלל, הפניקס, מגדל ואיילון.
מדיניות הגנת פרטיות
עודכן לאחרונה: ב' באלול התשפ"ה
חברת אופטימל סוכנות לביטוח (להלן: "החברה", "אנחנו") מכבדת את פרטיותך ומחויבת להגן על המידע האישי שנמסר לנו או שנאסף על ידינו במסגרת שימושך באתר ובשירותי החברה. מדיניות זו נועדה להסביר באופן ברור ושקוף את אופן איסוף המידע, השימוש בו, שמירתו, זכויותיך והאמצעים בהם אנו נוקטים כדי להבטיח את פרטיותך, בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, לרבות תיקון מס' 13.
1. איזה מידע אנו אוספים
- מידע שאתה מספק לנו – פרטי קשר (שם, טלפון, דוא"ל), פרטים הנדרשים לצורך מתן הצעות ביטוח (גיל, מצב משפחתי, תחום ביטוחי רלוונטי), וכל מידע אחר שתבחר למסור בטפסים באתר או בפנייה אלינו.
- מידע טכני ושימושי – נתוני גלישה, כתובת IP, סוג דפדפן, מערכת הפעלה, עוגיות (Cookies) ופעולות שביצעת באתר.
- מידע שמתקבל מצדדים שלישיים – לדוגמה, מחברות ביטוח או מגורמים שהסמכת להעביר אלינו מידע לצורך מתן שירות.
2. מטרות עיבוד המידע
המידע האישי משמש אותנו לצורך:
- מתן השירותים שביקשת, לרבות הצעות ביטוח מותאמות אישית.
- ניהול קשר שוטף מולך ומתן מענה לפניותיך.
- עמידה בדרישות החוק והרגולציה.
- ניתוח ושיפור חוויית המשתמש באתר ושירותי החברה.
- שליחת עדכונים, הצעות והודעות שיווקיות – בכפוף להסכמה מפורשת וביכולתך להסיר בכל עת.
3. מסירת מידע לצדדים שלישיים
החברה לא תעביר מידע אישי לצדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:
- כאשר נדרש לצורך מתן השירות (כגון העברת מידע לחברות ביטוח בהתאם לבקשתך).
- כאשר הדבר מחויב על פי דין, הוראה או צו בית משפט.
- לשם הגנה על זכויות החברה, עובדיה, לקוחותיה או הציבור.
- במקרה של שינוי במבנה החברה (למשל מיזוג או רכישה) – ובלבד שהצד המקבל יתחייב לפעול לפי מדיניות זו.
4. אבטחת מידע
החברה נוקטת באמצעים טכנולוגיים וארגוניים סבירים כדי לשמור על סודיות המידע ומניעת גישה, שימוש או גילוי בלתי מורשים. עם זאת, אין באפשרותנו להבטיח אבטחה מוחלטת.
5. זכויותיך על פי תיקון 13 לחוק
בכפוף לדין, עומדות לך הזכויות הבאות:
- זכות עיון – לעיין במידע שנשמר אודותיך במאגרי החברה.
- זכות תיקון ומחיקה – לדרוש שנתקן מידע שגוי, נעדכן מידע חסר, או שנמחק מידע שאינו רלוונטי.
- זכות להגבלת עיבוד – לבקש שנחדל מעיבוד מסוים של המידע.
- זכות לניידות מידע – לבקש קבלת העתק ממוחשב של המידע שמסרת לנו, במקרים המוסדרים בחוק.
- זכות להתנגד לשימוש בשיווק ישיר – בכל עת ניתן לדרוש מאיתנו להפסיק שימוש במידע לצרכי שיווק.
לביצוע זכויותיך ניתן לפנות אלינו בכתובת:
✉️ דוא"ל: [email protected]
6. שימוש בעוגיות (Cookies)
באתר נעשה שימוש בעוגיות לצורך תפעול, אבטחה, ניתוח פעילות והתאמת שירותים. באפשרותך לשנות את הגדרות הדפדפן כדי לחסום עוגיות, אך ייתכן שחלק מהפונקציות לא יעבדו כראוי.
7. שינויים במדיניות
החברה רשאית לעדכן מעת לעת את מדיניות הפרטיות. עדכונים מהותיים יובלטו באתר או יימסרו באמצעי סביר אחר.