אנו מציעים מערכת ייחודית לניהול מערכי שירות, הזמנות ומכירות לעסקים ואירגונים. הכלים שלנו מאפשרים להפעיל נציגים מכל מקום בעולם בין אם העובדה פועל מהבית ובין אם מהמשרד, ביעילות ותפוקה מקסימליים.

הטכנולוגיה שלנו מאפשרת:

  • מניעת זליגת ואיבוד פניות לבית העסק.
  • רישום ומעקב יעיל אחרי כל תהליכי הנציג והפניות.
  • הפעלה אוטומטית של הנציגים תוך פיקוח מקסימלי.
  • קיצור זמני מענה וחזרה ללקוחות.
  • צמצום בזמן אבטלה גלוי וסמוי של נציגים ובכך חיסכון בהוצאות שכר הנציגים.

 המערכת מורכבת משלוש שכבות של רכיבים משולבים:

1. מערכת קשרי לקוחות של ניהול לקוחות ופניות (CRM) אליה אנו ממשקים את כל הפניות של האירגון לצורך רישום אוטומטי. הן שאחר כך מאפשרות הכתבת קצב עבודה בניהול חכם.

2. המרכזייה המתקדמת בעולם עם פי'צרים רבים כולל חייגנים אוטומטיים.

3. רשומות ללא הגבלה לעבודת טלמרקטינג בכל קנה מידה.

ברגע שנציג מתחבר למערכת הוצאת השיחות ורישום הנוכחות שלו מבוצעים בצורה אוטומטית. הנציגים שולטים בקצב הוצאת וקבלת השיחות באמצעות ניהול מצבים של שעון הנוכחות שלו. לדוגמא הנציג נכנס למצב עבודה רגילה והמערכת מתחילה להוציא שיחות ללקוחות, ברגע שהוא מעביר סטטוס בשעון הנוכחות להפסקה בהוצאת שיחות מבוצע רישום והמערכת עוצרת חיוג. כאשר מדובר בפניות (לידים) יקרים של האירגון ישנה מערכת חיוג "נודניק" שמחייגת לשלוחה של הנציגה תחילה מוודאת שהוא זמין ואז מוציאה שיחה לקוח הבא שממתין לחזרה. ברגע שהנציג מרים את השפורפרת מתחילה תהליך חיוג ללקוח וקופץ על מסך הנציג כרטיס הלקוח בו הוא יכול לקרוא ולתעד נתונים.

בכל רגע נתון כל נציג/ה יכול לעבור למצב עבודת טלמרקטינג היינו ייצור לקוחות חדשים לבית העסק באמצעות פנייה ישירה ללקוחות חדשים בטלפון. בתצורת עבודה זו מופעלים חייגנים אוטומטיים לרשומות שאנו מספקים, להם הנציג/ה יכול/ה להציע את שירותי בית העסק. הכלי מתאים לאירגונים שיודעים לפנות באופן ישיר ללקוחות קצה פרטיים בכל רחבי הארץ.

בשתי תצורות העבודה הוצאת שיחות אוטומטית מכתיבה לנציג קצב עבודה. המערכת מכניסה שיחה אחרי שיחה עם מינימום זמן המתנה ואבטלה.

לפרטים נוספים שילחו מייל ל: [email protected]