ביטוח חיים

ביטוח חיים – לדאוג ליקרים לנו מכל

התחתנתם? נולד לכם ילד? מה יותר טבעי מלרצות להגן על היקרים לנו ולדאוג לרווחתם הכלכלית?

מי מאיתנו רוצה לקחת סיכון על חשבון המשפחה שלו? האין זה אך טבעי שנרצה להגן על היקרים לנו מכל? על התלויים בנו? כאשר חס וחלילה מתרחש אסון המכוסה בביטוח החיים, חברת הביטוח משלמת לך או למשפחתך את סכום הביטוח אותו רכשת.

ביטוח חיים מבטיח כי במקרה מוות של המבוטח – היורשים החוקיים שלו או אלה אותם הגדיר מיוזמתו בפוליסת הביטוח. יקבלו סכום כסף בין אם בדמות מענק חד פעמי ובין אם כקצבה חודשית. כך הם יצליחו לשמור על חוסן כלכלי ועל רמת החיים אליה הורגלו ולא יצטרכו להתמודד עם משבר כלכלי עמוק, בנוסף על הקושי הנפשי של האובדן.

כאשר באים לבחור את גובה הכיסוי הביטוחי – קרי סכום הפיצוי במקרה הביטוח. מומלץ להתחשב במספר פרמטרים, בניהם כמות הנפשות במשפחה, גילם, מצבם הסוציו-אקונומי, התחייבויות שונות, רמת השכר של המבוטחים ועוד

חברות הביטוח מציעות מגוון רחב של פוליסות לביטוח חיים והתחרות בשוק גדולה ובסופו של דבר משרתת את הלקוחות.

יתרון נוסף ברכישת ביטוח חיים הוא היותו מוכר כהוצאה מוכרת לצרכי מס. בכדי לעודד את תושבי ישראל לרכוש ביטוחי חיים קבע המחוקק כי ההוצאה בגין תשלום ביטוח חיים מוכרת כהוצאה מוכרת לצרכי מס. כך שלמעשה גם עצמאים וגם שכירים זכאים לזיכוי בגובה של 25% מסכום התשלום לביטוח חיים בעת תשלום המס.

ביטוח חיים למשכנתא – כל אדם בישראל, הלוקח משכנתא מהבנק, מחוייב לבטח את עצמו בביטוח חיים. מטרת הביטוח היא , שבמידה והלווה נפטר מכל סיבה יהיה לבנק איך לגבות את שחייבים לו. לכן, נהוג לומר שביטוח חיים למשכנתא הוא למעשה “ביטוח של הבנק”.

חברות הביטוח מציעות תנאים אטרקטיביים ביותר עבור ביטוחים אלו והתחרות מאוד גדולה.
רצוי לעשות סקר שוק לפני שבוחרים בחברה אחת ואפשר לחסוך הרבה מאוד כסף לאורך השנים.