אנו באופטימל סוכנות לביטוח מתחייבים להעניק למקבלי השירות את השירות המקצועי הטוב ביותר, ביעילות, בהגינות ובמהירות, ולנהוג כלפיהם ביחס של כבוד, הערכה ואמינות.
עקרונות השירות
- כבוד והגינות – נטפל בכל לקוח בהתייחסות שוויונית, מכבדת ואדיבה; נשמור על פרטיותו בהתאם לדין ולנהלים.
- מקצועיות – נעדכן את הלקוחות לגבי דרכי התקשרות, ימי ושעות קבלת הקהל שלנו
- שקיפות וזמינות – נספק מענה מסודר וברור לפי העדפת הלקוח (טלפון/אימייל/פגישה), עם הסבר מנומק במידת האפשר.
זמני תגובה
- מענה ראשוני לפנייה – תוך 2 ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה
- תיאום פגישה או שיחה – תוך 7 ימי עסקים מבקשת הלקוח
- העברת אישור או בקשה לגוף מוסדי – תוך 7 ימי עסקים
- מסירת מסמכים ללקוח (כולל לקוח לשעבר) – תוך 3 ימי עסקים מרגע הבקשה.
- פניות שירות בנושאים פנסיוניים (כמו שינוי מצב עובד/שכר/הפקדות) – מידע ללקוח תוך 7 ימי עסקים; במידת הצורך, ייזום פניית שירות.
עמידה בהסכמות שכר טרחה
כשיגבה שירות שאינו כלול ברישיון הסוכנות, תינתן ללקוח הודעה מראש ובכתב על גובה שכר הטרחה וסוגיו; השירות יינתן רק לאחר אישורו.
משוב ושיפור
לקוחותינו מוזמנים להעביר משוב – שיבחן לעומק על-ידי הסוכנות. הנהלת הסוכנות תתייחס למשובים ברצינות ולמיצוי הלמידה מהם כחלק מהתחייבותינו לשיפור מתמיד.
פרטי התקשרות
- טלפון: 077-8996980
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- כתובת: לח"י 2, ראשון לציון
- שעות פעילות: א'-ה' 08:30-16:30
חברות ביטוח עיקריות
הראל, מנורה, כלל, הפניקס, מגדל ואיילון.