אנו באופטימל סוכנות לביטוח מתחייבים להעניק למקבלי השירות את השירות המקצועי הטוב ביותר, ביעילות, בהגינות ובמהירות, ולנהוג כלפיהם ביחס של כבוד, הערכה ואמינות.

עקרונות השירות

  1. כבוד והגינות – נטפל בכל לקוח בהתייחסות שוויונית, מכבדת ואדיבה; נשמור על פרטיותו בהתאם לדין ולנהלים.
  2. מקצועיות – נעדכן את הלקוחות לגבי דרכי התקשרות, ימי ושעות קבלת הקהל שלנו
  3. שקיפות וזמינות – נספק מענה מסודר וברור לפי העדפת הלקוח (טלפון/אימייל/פגישה), עם הסבר מנומק במידת האפשר.

זמני תגובה

  • מענה ראשוני לפנייה – תוך 2 ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה
  • תיאום פגישה או שיחה – תוך 7 ימי עסקים מבקשת הלקוח
  • העברת אישור או בקשה לגוף מוסדי – תוך 7 ימי עסקים
  • מסירת מסמכים ללקוח (כולל לקוח לשעבר) – תוך 3 ימי עסקים מרגע הבקשה.
  • פניות שירות בנושאים פנסיוניים (כמו שינוי מצב עובד/שכר/הפקדות) – מידע ללקוח תוך 7 ימי עסקים; במידת הצורך, ייזום פניית שירות.

עמידה בהסכמות שכר טרחה

כשיגבה שירות שאינו כלול ברישיון הסוכנות, תינתן ללקוח הודעה מראש ובכתב על גובה שכר הטרחה וסוגיו; השירות יינתן רק לאחר אישורו.

משוב ושיפור

לקוחותינו מוזמנים להעביר משוב – שיבחן לעומק על-ידי הסוכנות. הנהלת הסוכנות תתייחס למשובים ברצינות ולמיצוי הלמידה מהם כחלק מהתחייבותינו לשיפור מתמיד.

פרטי התקשרות

  • טלפון: 077-8996980
  • דואר אלקטרוני: [email protected]
  • כתובת: לח"י 2, ראשון לציון
  • שעות פעילות: א'-ה' 08:30-16:30

חברות ביטוח עיקריות

הראל, מנורה, כלל, הפניקס, מגדל ואיילון.